Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft (Kohlhammer Edition Marketing)

Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft
 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

Restauflage

Ungelesenes vollständiges Exemplar in sehr gutem Zustand als Remittende Mängelexemplar gekennzeichnet

Unbenutzte Restauflage

25,95 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
Sicherheits- und Produktressourcen
Bilder und Kontakte
Sicherheitsbilder- und Kontakte
ISBN-13:
9783170370029
Veröffentl:
2019
Einband:
Taschenbuch
Seiten:
356
Autor:
Tobias Kollmann
Gewicht:
522 g
SKU:
INF1000074008
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

Competition on digital networks and the increasing consumer use of online media have long since been forcing companies to consider strategic and operational measures involving online marketing. This textbook (entitled Online Marketing prior to this new edition) deals with the foundations, functions and mechanisms of sales policy tools that use electronic information technologies. This third edition will deal with new forms of social media marketing (e.g. influencer marketing, live stories, messenger marketing) that are emerging from the comprehensive digitization of the economy. However, other developments such as the General Data Protection Regulation (GDPR), user experience, dynamic pricing, predictive analytics and many other topics as well are also considered.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga