Konsumentenverhalten (Kohlhammer Edition Marketing)
-43 %

Konsumentenverhalten (Kohlhammer Edition Marketing)

 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit:3-5 Tage I

Restauflage

Ungelesenes vollständiges Exemplar in sehr gutem Zustand als Remittende Mängelexemplar gekennzeichnet

Gebraucht - Wie neu

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 34,90 €

Jetzt 19,95 €*

Alle Preise inkl. MwSt. | zzgl. Versand
ISBN-13:
9783170218772
Einband:
Taschenbuch
Erscheinungsdatum:
09.06.2011
Seiten:
360
Autor:
Volker Trommsdorff, Thorsten Teichert
Gewicht:
537 g
SKU:
INF1000062014
Sprache:
Deutsch
Beschreibung:

This standard work not only gives an academically sound but also a very clear introduction to consumer behaviour. This 8th edition has been fully revised: Apart from impulses from various disciplines, the newest psycho physiological and neurological findings of consumer research are included. Additionally consumer decision making behaviour from a marketing view as well as after sales behaviour are covered in respective chapters.The chapters are built up as follows: A short overview followed by an explanation of the theoretical foundation and the necessary measuring methods are given. The structure follows the customary distinction between conditions and processes of consumer behaviour. Practical forms of marketing applications are always supported through examples.

Weitere Angebote für diesen Artikel:

Kategorie
Zustand
Beschreibung
Verfügbarkeit
Preis
 
Neuware
Neu
Original verpackt
Nicht mehr verfügbar
34,90 €*

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga