Check-in Check-out (Sixth Edition)

For courses in Hotel Front Office Management
 Gebunden
Sofort lieferbar  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
Restauflage
Unbenutzt Schnelle Lieferung Kartonverpackung Abzugsfähige Rechnung Bei Mehrfachbestellung werden die Versandkosten anteilig erstattet
Unbenutzte Restauflage
Unser bisheriger Preis: 88,02 €
Jetzt 3,95 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
The leader in rooms management education and job-training for over two decades. This text provides exceptionally complete coverage of the hotel's front office and all of the support positions that make it work—from the global reservation network, to legal concerns, sales and marketing techniques, management issues, room rate formulas, and control and oversight. In a sequence that follows the flow of most guests—reservation, arrival, billing, departure, auditing and accounting—the book treats both the how (e.g., completing a reg. card) and the why (e.g., yield management) while keeping students abreast of the trends currently affecting the industry.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Gary K. Vallen Jerome J. Vallen
ISBN-13 :: 9780130829160
ISBN: 0130829161
Erscheinungsjahr: 20.12.2004
Verlag: Prentice Hall
Gewicht: 1179g
Seiten: 538
Sprache: Englisch
Auflage 6/2000
Sonstiges: Sonstiges

Mehr zum Thema

Google Plus
Powered by Inooga