Commercialisation and Innovation Strategy in Small Firms

Learning to Manage Uncertainty
 Paperback

136,80 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9789811926532
Veröffentl:
2023
Einband:
Paperback
Erscheinungsdatum:
02.07.2023
Seiten:
516
Autor:
Tim Mazzarol
Gewicht:
774 g
Format:
235x155x28 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Applies theory to practice by presenting original conceptual models that have been developed in seminars and workshops as well as real-world situations
Chapter 1. Innovation and Commercialisation in Small Firms.- Chapter 2. Conceptual Foundations of the Book.- Chapter 3. The Decision to Innovate.- Chapter 4. Screening Opportunities.- Chapter 5. The Business Model and Innovation Strategy.- Chapter 6. Managing Uncertainty.- Chapter 7. Building Capabilities.- Chapter 8. Strategic Alliances for Commercialisation.- Chapter 9. Creating Isolating Mechanisms.- Chapter 10. Conclusions and Lessons Learnt.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga