Why We Fail

Learning from Experience Design Failures
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

64,07 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781933820170
Veröffentl:
2013
Erscheinungsdatum:
15.07.2013
Seiten:
249
Autor:
Victor Lombardi
Gewicht:
363 g
Format:
226x150x18 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

"Just as pilots and doctors improve by studying crash reports and postmortems, experience designers can improve by learning how customer experience failures cause products to fail in the marketplace. Rather than proseytizing a particular approach to design, Why We Fail holistically explores what teams actually built, why the products failed, and how we can learn from the past to avoid failure ourselves. " -- P. [4] of cover.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga