Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Clinician’s Manual on Lupus

Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781908517555
Veröffentl:
2012
Seiten:
100
Autor:
Graham Hughes
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
1 - PDF Watermark
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Clinician's Manual on Lupus is an expert overview of Lupus and related conditions that serves as an educational resource for medical students, physicians and other medical professionals with an interest in rheumatology. The book is an up-to-date introduction to the disease and includes high quality colour photographs and evidence-based guidelines for diagnosing, treating and managing Lupus in primary care.
1. Lupus: An introduction.- 2. What is lupus?.- 3. Skin.- 4. Tendons and joints.- 5. Kidney.- 6. The brain.- 7. Heart and blood vessels.- 8. Liver and gastrointestinal tract.- 9. Blood.- 10. Diagnosing lupus.- 11. Treatment.- 12. Sjögren's syndrome.- 13. Hughes syndrome(the antiphospholipid syndrome).- 14. Mixed connective tissue disease(and overlap syndromes).- 15. Vasculitis 16. Lupus-related topics.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga