Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Focus Groups in Social Research

 WEB PDF
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781847876195
Veröffentl:
2000
Einband:
WEB PDF
Seiten:
120
Autor:
Michael Bloor
Serie:
Introducing Qualitative Methods series
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

There is an increasing divergence of focus group practice between social researchers and commercial market researchers. This book addresses the key issues and practical requirements of the social researcher, namely: the kinds of social research issues for which focus groups are most and least suitable; optimum group size and composition; and the designing of focusing exercises, facilitation and appropriate analysis.
Trends and Uses of Focus GroupsComposition of GroupsPreparation and ConductAnalysisVirtual Focus GroupsConclusions

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga