Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Emotional Value

Creating Strong Bonds with Your Customers
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781609943417
Veröffentl:
2000
Seiten:
336
Autor:
Janelle Barlow
eBook Typ:
EPUB
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Today's consumers demand not only services and products that are of the highest quality, but also positive, memorable experiences. This essential guide shows how organizations can leapfrog their competitors by learning how to add emotional value -the economic value of customers' feelings when they positively experience products and services -to their customers' experiences.Janelle Barlow and Dianna Maul, with more than forty years combined experience in the service industry, detail five practices for adding emotional value to customer and staff experiences.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga