Advertising Design and Typography

 Buch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
53,00 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
A comprehensive overview of advertising design strategies, this work aims to help anyone understand and utilise the persuasive techniques of visual messaging. It contains a discussion of the major design principles, and on how print design differs from those used in television, online, and in interactive media.
Autor: Alex W. White
Alex White is an award-winning designer, is Vice President of the Type Directors Club, and is author of several books on similar subjects.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Alex W. White
ISBN-13 :: 9781581154658
ISBN: 1581154658
Erscheinungsjahr: 01.03.2007
Verlag: ALLWORTH PR
Gewicht: 1025g
Seiten: 212
Sprache: Englisch
Sonstiges: Buch, 288x227x23 mm
Google Plus
Powered by Inooga