Sign Wars: The Cluttered Landscape of Advertising

 Taschenbuch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
52,69 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
This author aims to show how corporate symbols or signs vie for attention and market share by appropriating - and quickly abandoning - diverse elements of culture to differentiate products that may in themselves be virtually indistinguishable.
Autor: Robert L. Goldman, Stephen Papson
Robert L. Goldman, Ph.D., is Professor of Sociology and Anthropology at Lewis and Clark College in Portland, OR. Stephen Papson, Ph.D, is Professor of Sociology at St. Lawrence University in Canton, NY.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Robert L. Goldman
ISBN-13 :: 9781572300347
ISBN: 1572300345
Verlag: GUILFORD PUBN
Gewicht: 581g
Seiten: 323
Sprache: Englisch
Auflage New.
Sonstiges: Taschenbuch, 233x191x17 mm
Google Plus
Powered by Inooga