International Retailing Second Edition

 Buch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
93,90 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
What are the challenges faced by retailers around the world and by those who want to function in more than one country? International Retailing provides a conceptual framework for understanding how different legal, social, and economic environments affect the distribution of consumer goods worldwide. From department stores to independent retailers, superstores to convenience stores, the author profiles the environments and the retail strategies of such specific companies as The Body Shop (Great Britain), Daiei (Japan), Novoarbatsky Gastronom (Russia), and Kaufhof (Germany).

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Brenda Sternquist
ISBN-13 :: 9781563674907
ISBN: 1563674904
Erscheinungsjahr: 01.02.2007
Verlag: FAIRCHILD BOOKS
Gewicht: 1179g
Seiten: 619
Sprache: Englisch
Auflage 00002
Sonstiges: Buch, 241x194x42 mm
Google Plus
Powered by Inooga