Qualitative Research in Business and Management

Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

62,78 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781473912335
Veröffentl:
2019
Erscheinungsdatum:
12.12.2019
Seiten:
364
Autor:
Michael D Myers
Gewicht:
700 g
Format:
231x189x25 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Qualitative Research in Business and Management
PART ONE: INTRODUCTIONHow to Use This BookOverview of Qualitative ResearchPART TWO: FUNDAMENTAL CONCEPTS OF RESEARCHChapter 1: Research DesignChapter 2: Philosophical PerspectivesChapter 3: EthicsPART THREE: QUALITATIVE RESEARCH METHODSChapter 4: Action ResearchChapter 5: Case Study ResearchChapter 6: Ethnographic ResearchChapter 7: Grounded TheoryPART FOUR: DATA COLLECTION TECHNIQUESChapter 8: InterviewsChapter 9: Participant Observation and FieldworkChapter 10: Using DocumentsPART FIVE: ANALYSING QUALITATIVE DATAChapter 11: Analysing Qualitative Data: An OverviewingChapter 12: HermeneuticsChapter 13: SemioticsChapter 14: Narrative AnalysisPART SIX: WRITING UP AND PUBLISHINGChapter 15: Writing upChapter 16: Getting PublishedPART SEVEN: CONCLUSIONChapter 17: Qualitative Research in Perspective

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga