Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

43,72 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781422166956
Veröffentl:
2010
Erscheinungsdatum:
01.04.2010
Seiten:
272
Autor:
Tarun Khanna
Gewicht:
545 g
Format:
242x167x32 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This work targets the corporate strategists who need a practical framework and assessment tools for analyzing emerging markets, identifying new business opportunities, and planning strategy and execution.
Table of contentsChapter One: IntroductionChapter Two: The Nature of Institutional Voids in Emerging MarketsChapter Three: Spotting and Responding to Institutional VoidsChapter Four: Exploiting Institutional Voids as Business OpportunitiesChapter Five: Multinationals in Emerging MarketsChapter Six: Emerging Giants: Competing at HomeChapter Seven: Emerging Giants: Going GlobalChapter Eight: The Emerging Arena

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga