Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Theorizing Pedagogical Interaction

Insights from Conversation Analysis
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781317614890
Veröffentl:
2015
Seiten:
170
Autor:
Hansun Zhang Waring
Serie:
Routledge Research in Education
eBook Typ:
EPUB
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

By viewing pedagogical interaction through the lens of conversation analysis, this volume lays the groundwork for the three principles of competence, complexity and contingency. The author explores these principles and how they inform what makes a good teacher, how people learn and why certain pedagogical encounters are more enlightening than others. Drawn from the author's original research in various pedagogical settings, this volume collects empirical insights from conversation analysis, classroom discourse and theory building. It will appeal to students and scholars in applied linguistics, educational linguistics and communication studies.
Acknowledgements

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga