Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Learning at the Practice Interface

Reconstructing dialogue for progressive educational change
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781317530343
Veröffentl:
2015
Seiten:
228
Autor:
Neil Hooley
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Part A: Concepts and Commentaries 1. Re-evaluating Knowledge 2. Progressive Pedagogies 3. Schooling for the Majority 4. Social Justice, Culture and Knowledge Part B: Knowledge Practices and Testing 5. Literacy, Numeracy and Test Distortions 6. Reconceptualising Mathematics, Science and Technologies 7. Creative Knowledge Formation in the Humanities and Arts 8. Indigenous Learning and Culture Part C: Critical Theorising and Research 9. Research as Bricolage 10. Reflexive Teaching and Learning 11. Constructing Professionalism 12. Towards a New Reflexive Sociology of Knowledge

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga