Reframing Science Teaching and Learning

Students and Educators Co-developing Science Practices In and Out of School
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

79,87 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781138194069
Veröffentl:
2017
Erscheinungsdatum:
03.02.2017
Seiten:
178
Autor:
David Stroupe
Gewicht:
299 g
Format:
226x152x13 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Proposing a conceptual reframing of the roles of teachers and students in formal and informal science learning settings, this book provides concrete, actionable suggestions in both elementary and secondary learning sites of how students, supported by the actions of educators, take on new roles, shifting from passive recipients of information to active participants in conceptual, social, epistemic and material features of science work.
Introduction

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga