The Economy of the Short Story in British Periodicals of the 1890s

Literary Criticism and Cultura
 Taschenbuch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
72,22 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
3
This study of the short story's development in three diverse magazines reveals how, at the dawn of modernism, commercial pressures prompted modernist formal innovation in popular magazines, whilst anti-commercial opacity paradoxically formed the basis of an effective marketing strategy that appealed to elitism.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Winnie Chan
ISBN-13 :: 9781138011755
ISBN: 1138011754
Erscheinungsjahr: 17.07.2014
Verlag: ROUTLEDGE CHAPMAN HALL
Gewicht: 358g
Seiten: 260
Sprache: Englisch
Sonstiges: Taschenbuch, 229x152x14 mm
Google Plus
Powered by Inooga