Crafting Sustainable Wine Businesses: Concepts and Cases

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

78,60 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781137553065
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
01.10.2015
Seiten:
99
Autor:
Armand Gilinsky Jr
Gewicht:
270 g
Format:
225x146x20 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Sustainable wine businesses are being crafted around the world, leaving the land in better shape for the next generation. In this book, four case studies reveal that sustainability in the wine industry it is tied tightly to long-term profitability.
1. Introduction; Armand Gilinsky, Jr.2. Bodega Pirineos: A Sustainable and Collaborative Business Model in a Spanish Winery; Jesús Cambra-Fierro, Lourdes Pérez, Rocío Ruiz-Benítez 3. Frog's Leap Winery in 2011- The Sustainability Agenda; Armand Gilinsky, Jr.4. The Science of Sustainability: Lime Rock Wines of New Zealand; Sharon L. Forbes and Tracy-Anne De Silva 5. An Integral Sustainable Innovation and Communication Strategy: First Non-Sulfited 'Bierzo' Wine 'Puerta del Viento' Case Study; Rosana Fuentes Fernández and Beatriz Urbano López de Meneses

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga