Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

International Retail Marketing

Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781136393815
Veröffentl:
2007
Seiten:
280
Autor:
Christopher Moore
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Combines a thematic overview of the key issues concerning international retail marketing. This work provides an outline of the fundamentals of the subject, such as trends in retail marketing, strategy and logistics, and buying and merchandise management within an international perspective.
List of figures; List of tables; List of contributors; Acknowledgements; Foreword by Terry Leahy, CEO of Tesco; Introduction; Perspectives of international retailing - Retailing within an international concept; Retail logistics; The anatomy of retail buying; Retail store design; Issues and cases - The scope of e-commerce; Supply chain management; Young consumers; Ethical clothing; Luxury brands; Retail banking; Store image; Fashion trends in Hong Kong; Retail in the USA: the environment and consumer purchase behaviour.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga