Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Introducing Neuroeducational Research

Neuroscience, Education and the Brain from Contexts to Practice
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781135270285
Veröffentl:
2009
Seiten:
256
Autor:
Paul Howard Jones
eBook Typ:
EPUB
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

In this book, Paul Howard-Jones explores the differences between science and education, drawing on the voices of educators and scientists to argue for a new field of enquiry: neuroeducational research.
PART 1: CONTEXTS 1. WHAT HAS NEUROSCIENCE GOT TO DO WITH EDUCATION? 2. NEUROMYTHS 3. EDUCATORS ON THE BRAIN, NEUROSCIENTISTS ON EDUCATION 4. NEUROSCIENCE AND EDUCATION IN DIALOGUE PART 2: NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 5. A MULTI-PERSPECTIVE UNDERSTANDING OF LEARNING 6. METHODOLOGY IN NEUROEDUCATIONAL RESEARCH 7. NEUROEDUCATIONAL ETHICS 8. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY A: CREATIVITY 9. NEUROEDUCATIONAL RESEARCH CASE STUDY B: LEARNING GAMES PART 3: THE FUTURE 10. NEUROSCIENCE, EDUCATION AND THE FUTURE REFERENCES APPENDIX 1: SOME NEUROANATOMY APPENDIX 2: GLOSSARY

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga