Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Marketing Discourse

A Critical Perspective
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781134116386
Veröffentl:
2007
Seiten:
206
Autor:
Per Skålén
Serie:
Routledge Interpretive Marketing Research
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

The book offers a critical survey of the most important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, articulating a social critique and evaluation of marketing.
Introduction 1. Previous Research and Analytical Framework 2. Method 3. The Chronology of Marketing Discourse 4. Early Marketing Thought (c. 1900-1960) 5. Marketing Management (c. 1950-1985) 6. Service Management 7. Discussion: Customer Orientation, 'Depth' and Self-Regulation

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga