Renewable Energy Enterprises in Emerging Markets

Strategic and Operational Challenges
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

75,44 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781032083261
Veröffentl:
2021
Erscheinungsdatum:
30.06.2021
Seiten:
192
Autor:
Cle-Anne Gabriel
Gewicht:
277 g
Format:
234x156x10 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book highlights the strategic and operational challenges faced by renewable energy technology (RET) enterprises in emerging markets.The study draws on personal interviews with entrepreneurs and research conducted in twenty-eight emerging markets, including Barbados, Cambodia, Chile, Ghana, Indonesia, India, Kenya, South Africa and Uganda.
Preface PART I. INTRODUCTION 1. Renewable Energy Enterprises in Emerging Markets 2. A Typology of Renewable Energy Enterprises PART II. THE CHALLENGES OF SELLING RENEWABLE ENERGY PRODUCT 3. Logistical Growing Pains 4. How Renewable Energy Enterprises Compete 5. The Aid-Centric Business Model 6. Defining and Measuring Success PART III. CASE STUDIES Case Study 1. Power Providers, Tanzania Case Study 2. A-Wing, Indonesia Appendices Index

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga