A Guide to Socially-Informed Research for Architects and Designers

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

214,43 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9781032023977
Veröffentl:
2022
Erscheinungsdatum:
09.12.2022
Seiten:
168
Autor:
Michelle Janning
Gewicht:
413 g
Format:
229x152x11 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book offers an efficient set of step-by-step tips and overarching lessons about how to gather useful, meaningful, and socially-informed data about clients' experiences in architecture and interior design professions.
Introduction: Incorporating Socially-Informed Research into Design - The WHY 1. Framing a Project's Goals and Research Question - The WHAT 2. Choosing a Research Method to Inform Design - The HOW 3. Choosing a Sample and Communicating with People during the Research Process - The WHO 4. Setting and Pace for Data Collection - The WHERE and WHEN 5. Telling the Data Story with Analysis and Presentation - Continuing the HOW Conclusion: Informing Future Design and Designing Socially Sustainable Communities - Revisiting the WHY

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga