Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Integrating Business Management Processes

Volume 2: Support and Assurance Processes
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9781000097511
Veröffentl:
2020
Seiten:
328
Autor:
Titus De Silva
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
0 - No protection
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This volume provides a comprehensive coverage of the key support and assurance processes and shows how organizations can benefit from satisfying customer requirement and the requirements of ISO standards to gain entry into lucrative markets.
Part One Support Processes 1 Document control 2 Communication 3 Marketing 4 Information systems and technology 5 Human resource management 6 Skills and tools for management systems 7 Training and development 8 Customer relations management 9 Knowledge management 10 Financial management Part Two Assurance Processes 11 Management reviews 12 Measurement and analysis 13 Audits Appendix 1: Abbreviations and acronyms

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga