Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Intrabranding

The Keystone of Corporate Agility
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9780974501789
Veröffentl:
2020
Seiten:
0
Autor:
Marc H. Rudov
eBook Typ:
EPUB
eBook Format:
Windows
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Branding, or external corporate messaging, will fail unless your internal stakeholders know, accept, and adopt that messaging. The only remedy is intrabranding: continuously selling and enforcing your corporate brand inside your enterprise. The enterprise is akin to an arch, one of the strongest structural elements; intrabranding is the keystone of that arch. This wedge-shaped keystone holds the arch's other stones in compression and in place, enabling them, as a unit, to bear massive weight. No enterprise can succeed at branding without first excelling at intrabranding, and this book teaches CEOs why and how to do so. Only the agile can win.
Introduction

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga