Rumor in the Marketplace

The Social Psychology of Commercial Hearsay
 HC gerader Rücken kaschiert
Print on Demand | Lieferzeit: Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

86,06 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780865691179
Einband:
HC gerader Rücken kaschiert
Erscheinungsdatum:
30.09.1985
Seiten:
194
Autor:
Frederick W. Koenig
Gewicht:
463 g
Format:
240x161x15 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This fascinating study of commercial rumors--those directed at products, producers, corporations, or retailers--presents case studies illustrating the types and impacts of rumors that can seriously affect a company's image and finances. The volume identifies factors that generate rumors and lead to their communication, with specific discussion of oral communication networks. The special roles of television, call-in radio shows, and media personalities are discussed, as is that very special marketplace--the stock market. This study also provides insights and guidelines for preventing and handling commercial rumors.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Mehr zum Thema
Google Plus
Powered by Inooga