Marketing to Millennials

Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

29,22 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780814433225
Veröffentl:
2013
Erscheinungsdatum:
02.07.2013
Seiten:
218
Autor:
Jeff Fromm
Gewicht:
476 g
Format:
236x156x25 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitter account and applying outdated notions of "cool" to their advertising are due for a rude awakening.
Contents

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga