Setting the Agenda

Mass Media and Public Opinion
 Taschenbuch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
27,17 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
Setting the Agenda describes the mass media's significant and sometimes controversial role in determining which topics are at the centre of public attention and action. In this new edition of his comprehensive book, Max McCombs, one of the founding fathers of the agenda-setting tradition of research, extends his previous synthesis of hundreds of studies carried out on this central role of the mass media in the shaping of public opinion.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Maxwell McCombs
ISBN-13 :: 9780745661100
ISBN: 0745661106
Verlag: Wiley & Sons
Gewicht: 364g
Seiten: 208
Sprache: Englisch
Auflage 2. Aufl.
Sonstiges: Taschenbuch, 218x141x19 mm
Google Plus
Powered by Inooga