How Students Come to Be, Know, and Do

A Case for a Broad View of Learning
 HC gerader Rücken kaschiert

142,79 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780521515658
Veröffentl:
2010
Einband:
HC gerader Rücken kaschiert
Erscheinungsdatum:
01.08.2010
Seiten:
240
Autor:
Leslie Rupert Herrenkohl
Gewicht:
506 g
Format:
235x157x18 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book builds a theoretical argument for and a methodological approach to studying learning in a holistic way.
Introduction; 1. The context lens; 2. How ways of knowing, doing, and being emerged in the classroom: interpersonal interactions and the creation of community, part I; 3. How ways of knowing, doing, and being emerged in the classroom: interpersonal interactions and the creation of community, part II; 4. Personal lens of analysis: individual learning trajectories; Conclusion.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Mehr zum Thema
Google Plus
Powered by Inooga