Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Rethinking Student Belonging in Higher Education

From Bourdieu to Borderlands
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9780429859120
Veröffentl:
2018
Seiten:
98
Autor:
Kate Carruthers Thomas
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Arguing for an understanding of belonging in higher education as relational, particularly in reference to 'non-traditional' students, this book counters prevailing normative assumptions as to what it means to belong and how institutional policy is shaped and implemented around traditional students.
Abbreviations; Prologue; Chapter 1: Who belongs in higher education?; Chapter 2: The part-time landscape; Chapter 3: A journey into border territory; Chapter 4: Borderlands and belonging; Chapter 5: Thinking spatially; Chapter 6: A simultaneity of stories-so-far; Epilogue

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga