Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Marketing Madness

A Survival Guide For A Consumer Society
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9780429700255
Veröffentl:
2019
Seiten:
262
Autor:
Michael Jacobson
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
2 - DRM Adobe
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Center for the Study of Commercialism (CSC), and Laurie Mazur have produced the book on marketing mania in the United States and the deleterious effects it is having on our ailing culture.
Foreword -- Prologue -- The Face of Commercialism -- Targeting Children -- The Private and Public Airwaves -- Chapter Three -- Sexism and Sexuality in Advertising -- Co-opting Civic Groups, Culture, Sports -- Chapter Six -- Chapter Seven -- Commercialized Holidays and Rituals -- Facing Commercialism -- The Impact of Commercialism -- Call to Action

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga