Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Music, Branding and Consumer Culture in Church

Hillsong in Focus
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I
ISBN-13:
9780429018886
Veröffentl:
2019
Seiten:
190
Autor:
Tom Wagner
eBook Typ:
PDF
eBook Format:
EPUB
Kopierschutz:
0 - No protection
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book offers an ethnographic exploration of the ways in which music and marketing have been utilised in the pursuit and production of spiritual experience for members of Hillsong Church.
Acknowledgements; Introduction; 1 - Hillsong in its Socio-Historical Context;2 - Hillsong Church: A Musical Brandscape; 3 - In, But Not Of, The (Christian) Culture Industry; 4 - 'With One Accord': Brand Identity and Participation; 5 - The 'Hillsong Sound': Hearing Place in the Hillsong Network; 6 - Learning to Listen; Conclusion

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga