Promotional Screen Industries

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

71,65 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780415831666
Veröffentl:
2015
Erscheinungsdatum:
13.04.2015
Seiten:
226
Autor:
Paul Grainge
Gewicht:
386 g
Format:
231x155x15 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

From the trailers and promos that surround film and television to the ads and brand videos that are sought out and shared, promotional media have become a central part of contemporary screen life. Promotional Screen Industries is the first book to explore the sector responsible for this thriving area of media production.
Introduction Part 1: The Blurring Boundaries of Promotion and Content 1. On Promotional Screen Content 2. On the Promotional Screen Industries Part 2: Media Promotion 3. Mobile Communication: Screen advertising and Shareable Media 4. Television: Transmedia and Second Screens 5. Movies: Trailers and the Infrastructure of Blockbuster Marketing 6. Events and Spaces: Digital Animation and Experiential Design Conclusion: Only Promotion

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga