Event Audiences and Expectations

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

253,60 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780415630085
Veröffentl:
2013
Erscheinungsdatum:
05.09.2013
Seiten:
168
Autor:
Jo Mackellar
Gewicht:
399 g
Format:
231x152x15 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

First Published in 2014. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
1. Event Audiences 2.Theoretical perspectives - psycho/social theory for event audiences 3.Theoretical Perspectives - Leisure, Travel and Consumer Behaviour 4. Events and their Audiences 5. Serious and Casual Participation 6. Managing Audience Behaviour 7. Managing Event Networks 8. Marketing Events to Audiences 9. Government policy and public participation 10. Implications and new research

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga