Addictive Consumption

 Taschenbuch
Besorgungstitel  |
 Lieferzeit: 3-5 Tage  
42,23 €

Alle Preise inkl. MwSt.
| zzgl. Versand
 
4
Part 1: Theoretical Introduction: Rational Consumers in a Liberal Market? 1. Free to Choose? 2. The Regulation of Consumption 3. The Emergence of Consumption: Rationalisation and Medicalisation 4. The Model of Excess 5. The Notion of Risk: The 'Risk Society' Part 2: Case Studies: The Regulation of Consumption and the Creation of the 'Rational' Consumer 6. Drugs: 'Addictive' Consumption 7. Food: Consumption and Abstinence 8. Gambling: 'Risky' Consumption 9: Shopping: 'Irrational' Consumption Conclusion: The Contradictions of Consumer Culture
3
Introduces the key theoretical concepts in the sociology of consumption.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Gerda Reith
ISBN-13 :: 9780415268271
ISBN: 0415268273
Erscheinungsjahr: 14.09.2018
Verlag: Taylor & Francis
Sprache: Englisch
Sonstiges: Taschenbuch
Google Plus
Powered by Inooga