Culture and Enterprise

The Development, Representation and Morality of Business
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

110,82 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780415233590
Veröffentl:
2001
Erscheinungsdatum:
28.02.2001
Seiten:
160
Autor:
Emily Chamlee-Wright
Gewicht:
231 g
Format:
234x156x9 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This remarkable new work reconciles two distinct disciplinary fields; the study of culture and the study of markets, to expand our understanding of the world of markets and business enterprise.
Part 1: Introduction Part 2: What is Culture and Why Does it Matter? Part 3: But is Cultural Studies Compatible with Economics? Part 4: How Does Culture Influence Economic Development? Part 5: The Culture Industry's Representation of Business Part 6: The Market Order and the Moral Order Part 7: Conclusion

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga