Total Quality Management (TQM)

Principles, Methods, and Applications
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

214,43 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780367512835
Veröffentl:
2020
Erscheinungsdatum:
05.10.2020
Seiten:
198
Autor:
Sunil Luthra
Gewicht:
473 g
Format:
243x164x19 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Organisations are focused on total customer satisfaction. However there is a lack of understanding the requirements and the customer needs. Total Quality Management (TQM) integrates all phases and ensures a defect free quality product. This book provides the understanding of all aspects of TQM and the implementation.
Chapter 1. Concept of Quality. Chapter 2. Total Quality Management (TQM). Chapter 3. Quality Management Practices. Chapter 4. Customer Involvement. Chapter 5. Employee Involvement and Supplier Partnership. Chapter 6. Cost of Quality. Chapter 7. Organising for Quality. Chapter 8. Human Aspect in Management of Quality. Chapter 9. Total Productive Maintenance (TPM). Chapter 10. Quality Systems.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga