Advertising 2.0

Social Media Marketing in a Web 2.0 World
 Paperback
Print on Demand | Lieferzeit: Lieferbar innerhalb von 3-5 Werktagen I

40,57 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780313352966
Einband:
Paperback
Erscheinungsdatum:
01.09.2008
Seiten:
216
Autor:
Tracy L. Tuten
Gewicht:
321 g
Format:
229x152x11 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book shows marketers how to take advantage of the new concepts and tools Web 2.0 enables. This book ensures that readers understand the advertising options possible in the Web 2.0 environment, provides examples of companies using these options, and offers guidelines for their application.
Professor and advertising pro Tracy L. Tuten shows old-line marketers how to take advantage of the newfangled concepts and tools Web 2.0 enables.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga