Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

 Taschenbuch
Besorgungstitel | Lieferzeit:3-5 Tage I
ISBN-13:
9780201154931
Einband:
Taschenbuch
Erscheinungsdatum:
01.01.1996
Seiten:
321
Autor:
Richard Whiteley
Gewicht:
508 g
Format:
237x150x25 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

* The Challenge: Turning Turmoil into Customer-Centered Growth * From Identity Crisis to Laser-Beam Focus * From Listening to to Hardwiring the Voice of the Customer * From Teamitis to Universal Collaboration * From Customer Satisfaction to Lasting Customer Enthusiasm * From Facilitative Leadership to Contact Leadership * Epilogue: Lighten Up
The "Business Week" bestseller that "provides significant strategies for those hoping to 'jump-start' their customer-driven companies".--Dr. Steven Covey.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga