Trademark Surveys

A Litigator's Guide
Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

247,90 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780199740635
Veröffentl:
2011
Erscheinungsdatum:
14.10.2011
Seiten:
304
Autor:
James T Berger
Gewicht:
454 g
Format:
231x157x20 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

In Trademark Surveys: A Litigator's Guide, James T. Berger and R. Mark Halligan provide a legal guidebook on developing and critiquing trademark surveys. In addition to describing the process and different types of surveys that may be employed, the authors offer strategic insight into how best to use these surveys to save time and money.
PREFACE ; CHAPTER 1 ; THE IMPACT OF SURVEYS ON IP LITIGATION ; CHAPTER 2 ; MARKET RESEARCH CONSIDERATIONS ; CHAPTER 3 ; TYPES OF SURVEYS AND PROTOCOLS ; CHAPTER 4 ; IP ISSUES WHERE SURVEYS CAN BE CRITICAL ; CHAPTER 5 ; LIKELIHOOD OF CONFUSION ISSUES ; CHAPTER 6 ; SECONDARY MEANING ISSUES ; CHAPTER 7 ; DISTINCTIVENESS AND STRENGTH OF MARK ; CHAPTER 8 ; ISSUES INVOLVING GENERIC MARKS ; CHAPTER 9 ; TRADE DRESS ISSUES ; CHAPTER 10 ; DILUTION ISSUES ; CHAPTER 11 ; IMPLICATIONS OF DAUBERT RULINGS ON TRADEMARK SURVEYS ; CHAPTER 12 ; PRACTICAL CONSIDERATIONS WHEN USING SURVEY EXPERTS ; APPENDIX ; SAMPLE TRADEMARK SURVEYS ; INDEX

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga