Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Besorgungstitel - wird vorgemerkt | Lieferzeit: Besorgungstitel - Lieferbar innerhalb von 10 Werktagen I

28,22 €*

Alle Preise inkl. MwSt.|Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780071635592
Veröffentl:
2009
Erscheinungsdatum:
01.11.2009
Seiten:
224
Autor:
Jack Trout
Gewicht:
399 g
Format:
220x147x20 mm
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Jack Trout's timely follow up to his landmarkwork, Positioning!
Chapter one: Perception is reality. Chapter two: Evolution is reality.Chapter three: How to evolve.Chapter four: When to evolve.Chapter five: Internal evolution. Chapter six: Repositioning takes time.Chapter seven: Repositioning as a competitive weapon. Chapter eight: Using a negative to set up a positive. Chapter nine: Repositioning in politics. Chapter ten: Repositioning in business.

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga