Customer Relationship Management (2nd Edition)

The Bottom Line to Optimizing Your ROI
 Softcover
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

Unbenutzt Schnelle Lieferung Kartonverpackung Abzugsfähige Rechnung Bei Mehrfachbestellung werden die Versandkosten anteilig erstattet

ISBN-13:
9780130990693
Veröffentl:
2002
Einband:
Softcover
Seiten:
254
Autor:
Dr Jon Anton Jon Anton
Gewicht:
408 g
SKU:
INF1000000801
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

Cutting-edge in perspective, this text presents innovative proven methods for determining whether a Customer Relationship Management (CRM) strategy for changing the way a company provides service (by adding new technology, processes, and procedures) will realize the return on the investment projected. Throughout, students see through measurable data-containing examples how CRM theory is applied with great success by various real-life companies. They learn 1) the scientific reasons why people resist change, 2) a process to deal with it (Successful People Process SSP™) and a process to measure the results in an on-going manner, and 3) how to tie those measure results to the bottom-line (SP3M™).

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Mehr zum Thema
Google Plus
Powered by Inooga